2011. augusztus 28., vasárnap

A nyári álmát alvó blogunk felébresztése nem kis feladat, de végre, rászántam magam. Kérek minden szerzői jogosultsággal rendelkező blogtársat, hogy küldjön egy e-mailt, melyben megerősíti tagságát. Aki ezt nem teszi meg jövő vasárnapig, törlődni fog a rendszerből, mert elég sokan vagyunk és lassan nem lesz lehetőség új, remélhetőleg aktívabb szerzőtársak felvételére. A cím, ahova írnotok kell: egyuttkotunk kukac freemail pont hu

Gondolom, más is úgy volt vele, mint én: kötöttem a nyáron, nem is keveset, de a blogolás valahogy sose jött össze. Hogy bizonyítsam serénységemet, íme a kislányomnak (8 éves) kötött rosa-mintás szett. A sapka az eredeti leírás alapján készült, amit még tavasszal lefordítottam, szigorúan a szerző engedélyével. Nagyon szép, mutatós és haladós minta, kezdőknek is sikert hoz, bátran belevághatnak!
A nyakmelegítő ennek a mintának az egyszerűen körben kötött alkalmazása, annyi rafinériával, hogy az utolsó sor előtt 2 sorral megdupláztam a szemek számát, lekötöttem a két sort és így fejeztem be. Ettől lett ilyen helyesen pöndörödős és a buksi is kényelmesen átcsúszik rajta.
Tervezem még, hogy kötök hozzá egy fejpántot is, valami ilyesmit, csak a rosa-mintával ügyeskedve.


És ti? Mit alkottatok a nyáron? Kíváncsian várom a beszámolókat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése