2011. március 4., péntek

Bemutatkozás - Boczee

Sziasztok!
Zsófi lennék. Szinte mindenféle alkotási módot kedvelek, de leginkább a rajzolást és a horgolást szeretem. A kötéssel szeretnék minél hamarabb jó kapcsolatot kialakítani, és az ismerkedés folyamatát habár lassan, de biztosan elkezdtem.
Egy-két gyakorló dolog született, de végül szinte mindet visszabontottam. Ami megmaradt, az egy sál - éppen kötőtűkön ül, arra várva mikor bontom vissza, mert szegény túl sűrű lett, de nincs hozzá szívem. Na de majd...!
Ami pedig tényleg megmaradt, az a félig horgolt félig kötött sapka, ami szerintem eddigi legjobb darabom, úgyhogy büszke vagyok rá: 
Örülök, hogy csatlakozhattam, jó néha-néha benézni ide. Remélhetőleg hamarosan nálam is születik egy-két használható kötött darab. :) Én itt vagyok elérhető.
Szép hétvégét mindenkinek!

3 megjegyzés:

  1. Üdv. a csapatban! Gyönyörű a sapka!

    VálaszTörlés
  2. Segítene nekem valaki horgolással kapcsolatban?
    Horgolok egy futót ami már egy méteres és most vettem észre hogy 10 centiméternél elrontottam és nem szeretném az egészet lebontani. Lehet e valahogy az elejétől visszabontani?

    VálaszTörlés