2010. augusztus 17., kedd

Jandó bemutatkozik

Sziasztok!

Jandó (Dóri) vagyok, és egy kicsit kakuktojásnak érzem itt magam . De mivel KAnyának megígértem, hogy majd azért én is bemutatkozom, hát legyen. :)

Kötni nem tudtam se régen, se most, sajnos. De mindent szeretek, ami kötött, és csodálattal nézem a szebbnél-szebb munkáitokat. Egyelőre nincs semmi időm kötni tanulni, de egyszer majd szeretnék, nagyon.

Mégis akkor hogy kerültem ide? Én indítottam el a Horgo-blogot, ami egy közösségi horgolós blog (talán többen ismeritek is).Az ötlet onnan jött, hogy szerettem volna megtanulni horgolni, de nem ismertem senkit, aki segíthetett volna. Így ezt láttam a netes segítség legjobb módjának. Szerencsére, és persze hála a többieknek, sok kedves és segítőkész horgolótársra akadtam, akik csatlakoztak a bloghoz. KAnya pedig volt olyan kedves, hogy megkeresett a kötős blog indulása előtt, mit szólnék egy kötős bloghoz, a horgolós mintájára. Persze rögtön nagyon tetszett az ötlet, és örültem neki. :)

Baján élek a családommal, van egy 2 éves lányom, akivel még itthon vagyok. Hihetetlenül élvezem, hogy a családom a "munkahelyem", és Janka lányommal mindig együtt lehetünk. Amég ő alszik, addig varrok és horgolok. Ezek adják azt a pluszt, amire valahogy mindenkinek szüksége van. Munkáimat megnézhetitek a blogomon.
Janka születése előtt tanítottam, és közösségeket szerveztem, ahol csak alkalom nyílt rá. Talán ezért is a szívem csücske a közös blog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése